EREDMÉNYBECSLÉST készítünk Önnek, mielőtt a Google-ban hirdetne

Jó választás,
ha szeretne a Google keresőben hirdetni, de nem akar felesleges anyagi kockázatot vállalni.

Pontos költség- és eredménybecslést készítünk Önnek, hogy biztos lehessen hirdetése sikerében.

 

A Google első oldalán megjelenő keresőhirdetésekkel lehet a legbiztosabban megcélozni és az Ön weboldalára terelni azokat, akik adott pillanatban éppen az Ön termékét vagy szolgáltatását keresik. 

Ha gondolt már Google hirdetések indítására, de kétségei voltak a várható eredményt és a költségeket illetően, úgy segíteni tudjuk a döntését. 

Készítünk Önnek a termékeivel/szolgáltatásaival összefüggő kulcsszókutatást, valamint egy részletes eredmény- és költségbecslést.  

Ebből látni fogja,

  • milyen kulcsszavakkal keresik az érdeklődők a Google-ban az Ön termékeit, szolgáltatásait
  • melyik kulcsszóra hányan keresnek havonta
  • melyik kulcsszóra milyen erős a hirdetők versenye
  • ha Ön is beszállna, melyik kulcsszóra hány érdeklődőt kapna a weboldala/webáruháza 
  • mennyibe kerülne egy látogató megszerzése
  • milyen havi költség mellett hány érdeklődőre számíthatna Google-hirdetésekkel

Ez alapján könnyen eldöntheti, érdemes-e belevágnia a Google keresőben megjelenő hirdetésbe vagy sem.

Becslési módszerünk a következő:

Először is megvizsgáljuk, hogy az Ön honlapja milyen termékeket, szolgáltatásokat kínál. Aztán megvizsgáljuk, milyen kulcsszavakkal keresték ezeket a termékeket, szolgáltatásokat a Google keresőben az elmúlt 12 hónapban. Ehhez rendelkezésünkre áll a Google hatalmas adatbázisa. Kigyűjtjük belőle mindazokat a kulcsszavakat, amelyekkel az emberek az elmúlt egy évben pont az Önéhez hasonló termékeket, szolgáltatásokat kerestek. Ezt követően a Google hirdetéstervező rendszerében a lehető legpontosabban bemérjük, hogy ha Ön ezeket a kulcsszavakat használná a következő hónapokban hirdetésekre a Google keresőben, akkor milyen eredményt érne el: melyik kulcsszóra hányszor jelenne meg a hirdetése, hányan kattintanának rá, azaz mennyi látogatót kapna a weboldala, és mindez mennyibe kerülne. A számok alapján némi kísérletezéssel ki tudjuk választani Önnek azt az optimális költségszintet, ami mellett a weboldala a legtöbb érdeklődőt kapná, akiknek egy részét a weboldal megnyerheti vevőnek, megrendelőnek.

Az eredmény- és költségbecslés alapján Ön biztosra mehetne, semmit nem kockáztatna!

Előre látná, hogy a Google-hirdetések mekkora költségből hány fővel növelnék weboldala látogatottságát, méghozzá olyan érdeklődőkből, akik azon a földrajzi területen élnek, ahol Ön értékesit, és pont azt a terméket, szolgáltatást keresik az Interneten, amit Ön kínál. Hirdetése csak őnekik jelenne meg, senki másnak (nincs felesleges pénzpazarlás…). 

Milyen döntési lehetőségei lennének az eredménybecslés ismeretében?

  1. Ha jelenleg is hirdet a Google-ban, akkor felhasználhatja a kulcsszókutatást,  eredménybecslést, költségbecslést a meglévő hirdetései sikeresebbé tételéhez – vagy Google hirdetéseinek átvételével és felfuttatásával megbízhat minket. Garantáljuk, hogy ha ránk bízza hirdetéseinek kezelését, ugyanakkora költségből több potenciális vevőt, megrendelőt hozunk Önnek a Google-keresőből, mint amit eddig kapott.
  2. Ha jelenleg nem hirdet a Google-ban, akkor az eredmény- és költségbecslésünk ismeretében indíthat hirdetést saját kezűleg – vagy megbízhat minket, hogy  nyissunk Önnek egy új Google Ads (AdWords) fiókot, készítsük el és menedzseljük benne az Ön termékeinek, szolgáltatásainak hirdetéseit, és hozzuk azt az eredményt, amit az előzetes becslés tartalmazott.

 

 

KÖLTSÉGEK

Google kulcsszókutatás + eredménybecslés + költségbecslés díja: 20.000.- Ft+áfa

 

MEGRENDELÉS ESETÉN AJÁNDÉKOT ADUNK ÖNNEK:

 

15.000.- FT AJÁNDÉK, HA MEGLÉVŐ GOOGLE-HIRDETÉSEIT RÁNK BÍZZA
Ha az eredmény- és költségbecslés alapján ránk bízza meglévő Google hirdetési fiókjának kezelését, a kulcsszókutatás-eredménybecslés költségéből 15.000 Ft-ot 
beszámítunk Önnek a hirdetéskezelés munkadíjába.

 

15.000.- FT AJÁNDÉK, HA ÚJ HIRDETŐI FIÓKOT NYITUNK ÖNNEK A GOOGLE-BAN
Ha az eredmény- és költségbecslés alapján ránk bízza új hirdetői fiókjának létrehozását és a hirdetések kezelését, akkor 15.000 Ft összegű, lehirdethető ajándékkeretet igénylünk Önnek a Google-tól. Ezt a Google olyan új hirdetőnek adja, akinek a fiókját mi hoztuk létre, és a hirdető az első hirdetésmegjelenést követő 30 napban 
saját befizetéseként legalább 15.000 Ft-ot (napi 500 Ft-ot) költ Google-hirdetésre. Ha ez megtörténik, aktiválódik a Google 15.000.- forint értékű promóciós ajándékkuponja. Vagyis indulásként Ön 15.000 forint befizetésből 30.000 forintért tud vevőket szerezni a Google keresőben megjelenő hirdetésekkel.

 

 

KÉRDÉS – AJÁNLATKÉRÉS – MEGRENDELÉS 

Többet is bejelölhet...

 

Mi történik, ha kérdést küld?

  • A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön a válasz ismeretében eldönti, kér-e testre szabott ajánlatot vagy küld-e megrendelést.

Mi történik, ha ajánlatkérést küld?

  • Megtekintjük az Ön weboldalát.
  • Ha kérdésünk lesz, egyeztetünk Önnel a részletekről.
  • Elkészítjük és megküldjük javaslatainkat és ajánlatunkat arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön az ajánlat alapján eldönti, megrendeli-e a szolgáltatásunkat.

Mi történik, ha megrendelést küld?

  • Egyeztetjük Önnel a részleteket, pontosítjuk a teendőket, határidőket.
  • Küldünk egy díjbekérőt arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • A díjbekérő alapján Ön átutalja a megállapodás szerinti díjat.
  • A befizetésről elektronikusan és postai úton (is) ÁFÁ-s számlát küldünk.
  • Elvégezzük a megrendelt szolgáltatást.
  • Gondoskodunk az Ön ajándékának biztosításáról.

 

Minősített Online Marketing Megoldások