Mit kap, ha konkurenciaelemzést rendel?

Kiderítjük, mért előzi meg a konkurencia az Ön weboldalát, és javaslatcsomagot készítünk, hogy miként győzheti le a versenytársakat.

 

I. ÍRÁSOS ELEMZÉST KAP A KÖVETKEZŐKRŐL

1. a konkurencia és az Ön weboldala a vevők szempontjából

  • kinek a weboldalát találják meg a vevők könnyebben, az Önét vagy a konkurensekét?
  • melyik weboldalon milyenek az első benyomások? (arculati összhatás, látványelemek)
  • kinél találják meg a vevők könnyebben, amit keresnek? (áttekinthetőség, navigációs elemek használhatósága, Usability)
  • mennyi hasznos információt kínálnak a vevők és a megrendelők számára a konkurensek? és Ön? 
  • kinél mennyire vonzó a termékek, szolgáltatások és ajánlatok bemutatása?
  • vannak-e árak, milyen a rendelési és fizetési feltételek, garanciák kommunikálása?  
  • milyen  előnyöket kínálnak a leendő vevőknek, ügyfeleknek a konkurens weboldalak? és Ön?
  • hogyan tudnak az érdeklődők kérdezni, ajánlatot kérni, rendelni, fizetni stb. Önnél és a konkurenciánál?

2. értékesítési szempontból

  • kinél milyen az oldal megnyitásától a vásárlásig vezető útvonal kidolgozottsága?
  • kinél milyen a termék- és szolgáltatás-ismertetők minősége?
  • vannak-e közzétéve árak, garanciák? hogyan viszonyulnak ezek az Önéhez?
  • kinek vannak a legjobb, legcsábítóbb ajánlatai?
  • kínálnak-e a konkurensek kedvezményt azoknak, akik online rendelnek? és Ön?
  • milyen kapcsolatfelvételi lehetőségeket kínálnak a konkurensek és hogyan? és Ön?
  • van-e a konkurenseknél online rendelési lehetőség és milyen a használhatósága? és Önnél?
  • van-e a konkurenseknél “csali” és címgyűjtés? és Önnél? (feliratkozás hírlevélre, letölthető tudásanyagra, használati útmutatásra, hasznos tanácsokra, termékmintára stb.)
  • milyen egyéb jó megoldások vannak a konkurens weboldalakon? 

3. keresőmarketing szempontból

  • a domain név jól megválasztott kulcsszó-e a konkurenseknél? és Önnél?
  • keresőbarát URL-eket használnak-e a konkurensek oldalai? és az Öné?
  • mennyi a Google által indexelt oldalak száma a konkurenseknél és Önnél?
  • milyenek a fő kulcsszavak a konkurens weboldalakon? a vevők is azokra a kulcsszavakra keresnek?
  • Önnél hogy áll a kulcsszavak használata? 
  • milyen a konkurens oldalakon a kulcsszósűrűség? és Önnél?
  • a fontos kulcsszavakra milyen helyezést érnek el a konkurensek a Google-ban? és Ön?
  • belső linkek mennyisége a konkurenseknél és Önnél
  • kifelé mutató hivatkozások száma a konkurenseknél és Önnél
  • külső hivatkozások a weboldalra a konkurenseknél és Önnél
  • vannak-e technikai és keresőoptimalizálási hibák vannak az Ön weboldalán?

4. mobil eszközökön internetezők szempontjából

  • mobilbarát-e a konkurensek és az Ön weboldala vagy sem?

5. komplett SEO audit és technikai elemzés

  • keresőoptimalizálási és technikai elemzés az Ön fontosabb oldalairól 

 

II. JAVASLATOKAT ADUNK HONLAPJÁNAK A TÖKÉLETESÍTÉSÉHEZ

  • javaslatok az elemzés során feltárt hiányosságok, gyengeségek kijavítására, a versenyképesség elérésére
  • javaslat a konkurenseknél látott jó megoldások adaptálására az Ön weboldalán

 


 

A feltárt tényeket, mérési eredményeket és következtetéseket írásos elemzés formájában küldjük meg.

Melléklet: keresőoptimalizálási és technikai elemzés a saját fő oldalairól

A problémákat fontossági sorrendbe állítjuk, és megoldási javaslatokat adunk arról, mit célszerű változtatni ahhoz, hogy az Ön weboldala versenyképesebb legyen, jobb pozícióba kerüljön a Google találati listáin, ezáltal többen találjanak rá azok közül, akik épp az Ön termékét, szolgáltatását keresik az Interneten, továbbá aki meglátogatta a honlapot, azok közül minél többen vásároljanak, rendeljenek.

Javaslatot adunk a látogatottság megsokszorozásának további lehetőségeiről is (Google kereső-, remarketing- és display-, valamint Facebook hirdetések a vevőszerzés érdekében.

Az elemzést és a javaslatcsomagot PDF formátumban küldjük el az Ön email címére, mellékletekkel együtt, amelyeket Ön a weboldal tartalmának javításához, webmestere pedig a technikai és keresőoptimalizálási módosításokhoz használhat.

Az írásos elemzést és javaslatcsomagot az elemzési díj befizetését követő 10 napon belül juttatjuk el Önhöz.

 

 

KÉRDÉS – AJÁNLATKÉRÉS – MEGRENDELÉS

Többet is bejelölhet...

 

Mi történik, ha kérdést küld?

  • A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön a válasz ismeretében eldönti, kér-e testre szabott ajánlatot vagy küld-e megrendelést.

Mi történik, ha ajánlatkérést küld?

  • Megtekintjük az Ön weboldalát.
  • Ha kérdésünk lesz, egyeztetünk Önnel a részletekről.
  • Elkészítjük és megküldjük javaslatainkat és ajánlatunkat arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön az ajánlat alapján eldönti, megrendeli-e a szolgáltatásunkat.

Mi történik, ha megrendelést küld?

  • Egyeztetjük Önnel a részleteket, pontosítjuk a teendőket, határidőket.
  • Küldünk egy díjbekérőt arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • A díjbekérő alapján Ön átutalja a megállapodás szerinti díjat.
  • A befizetésről elektronikusan és postai úton (is) ÁFÁ-s számlát küldünk.
  • Elvégezzük a megrendelt szolgáltatást.
  • Gondoskodunk az Ön ajándékának biztosításáról.

 

Online Marketing Megoldások

Lovászi József ügyvezető
lovaszi (kukac) invitel.hu

Partnerünk Budapesten:
Duli Ferencné online marketing tanácsadó
duli.judit (kukac) gmail.com