Kiderítjük, miért előzi meg a konkurencia az Ön weboldalát, és javaslatcsomagot készítünk arról, miként győzheti le a versenytársakat.
I. ÍRÁSOS ELEMZÉST KAP A KÖVETKEZŐKRŐL
1. milyen a konkurencia és az Ön weboldala a vevők szempontjából
- kinek a weboldalát találják meg a vevők könnyebben, az Önét vagy a konkurensekét?
- melyik weboldalon milyenek az első benyomások? (arculati összhatás, látványelemek)
- kinél találják meg a vevők könnyebben, amit keresnek? (áttekinthetőség, navigációs elemek használhatósága, Usability)
- mennyi hasznos információt kínálnak a vevők számára a konkurensek és Ön weboldala?
- kinél mennyire vonzó a termékek, szolgáltatások, ajánlatok bemutatása?
- vannak-e árak, milyen a rendelési és fizetési feltételek, garanciák kommunikálása?
- milyen előnyöket kínálnak a leendő vevőknek, ügyfeleknek a konkurens weboldalak? és Öné?
- hogyan tudnak az érdeklődők kérdezni, ajánlatot kérni, rendelni, fizetni stb. Önnél és a konkurenciánál?
2. értékesítési szempontból
- kinél milyen az oldal megnyitásától a vásárlásig vezető útvonal kidolgozottsága?
- kinél milyen a termék- és szolgáltatásismertetők minősége?
- vannak-e közzétéve árak, garanciák? hogyan viszonyulnak ezek az Önéhez?
- kinek vannak a legjobb, legcsábítóbb ajánlatai?
- kínálnak-e a konkurensek kedvezményt azoknak, akik online rendelnek? és Ön?
- milyen kapcsolatfelvételi lehetőségeket kínálnak a konkurensek és hogyan? és Ön?
- milyen a konkurenseknél az online rendelési lehetőség és milyen annak használhatósága? és Önnél?
- van-e a konkurenseknél „csali” és címgyűjtés? és Önnél? (feliratkozás hírlevélre, letölthető tudásanyagra, használati útmutatóra, hasznos tanácsokra, termékmintára stb.)
3. keresőmarketing szempontjából
- a domain név jól megválasztott kulcsszó-e a konkurenseknél? és Önnél?
- keresőbarát URL-eket használnak-e a konkurensek oldalai? és az Öné?
- mennyi a Google által indexelt oldalak száma a konkurenseknél és Önnél?
- milyen a fontos kulcsszavak használatának tudatossága a konkurens weboldalakon? a vevők is azokra a kulcsszavakra keresnek?
- hogy áll a kulcsszavak használata Önnél? aloldalakkal lefedik-e megfelelően azokat a kulcsszavakat, amelyekre a potenciális megrendelők keresnek a Google-ban?
- milyen a konkurens oldalakon a kulcsszóoptimalizálás? és Önnél?
- nagy forgalmú, fontos kulcsszavakra milyen helyezést érnek el a konkurensek a Google-ban? és Ön? ki miért ér el jobb Google-helyezést?
- belső linkek mennyisége a konkurenseknél és Önnél
- kifelé mutató linkek száma a konkurenseknél és Önnél
- bejövő külső hivatkozások aránya a konkurenseknél és Önnél (linknépszerűség)
- vannak-e technikai és keresőoptimalizálási hibák a konkurenseknél és az Ön weboldalán?
4. mobil eszközön internetezők szempontjából
- mobilbarát-e a konkurensek és az Ön weboldala, vagy sem?
5. Best Practice kutatás
- a konkurensek legjobb megoldásai, amiket Önnek is célszerű alkalmazni
- a konkurensek rossz megoldásai, amit az Ön weboldalán ajánlott elkerülni
II. JAVASLATOKAT ADUNK HONLAPJÁNAK A TÖKÉLETESÍTÉSÉHEZ, VAGY ÚJ HONLAP KÉSZÍTÉSÉHEZ
- javaslatok az elemzés során feltárt hiányosságok, gyengeségek kijavítására, a versenyképesség elérésére
- javaslat a konkurenseknél látott jó megoldások adaptálására és a hibák elkerülésére az Ön weboldalán
- elemzésünk és javaslataink új weboldal vagy új webshop fejlesztését is megalapozhatják
A feltárt tényeket, mérési eredményeket és következtetéseket írásos elemzés formájában küldjük meg.
Melléklet: keresőoptimalizálási és technikai elemzés a saját weboldaláról
A problémákat fontossági sorrendbe állítjuk, és megoldási javaslatokat adunk arról, mit célszerű változtatni ahhoz, hogy az Ön weboldala versenyképesebb legyen, jobb pozícióba kerüljön a Google találati listáin, ezáltal többen találjanak rá azok közül, akik épp az Ön termékét, szolgáltatását keresik az Interneten, továbbá aki meglátogatta a honlapot, azok közül minél többen vásároljanak, rendeljenek.
Javaslatot adunk a látogatottság és az értékesítési eredmények növelésének egyéb lehetőségeiről is (keresőmarketing, remarketing és vizuális Google hirdetések stb.).
Az elemzést és a javaslatcsomagot PDF formátumban küldjük el az Ön email címére, mellékletekkel együtt, amelyeket Ön a weboldal tartalmának javításához, webmestere pedig a technikai és keresőoptimalizálási módosításokhoz használhat.
Igény esetén prezentáció formájában ismertetjük a konkurenciaelemzés adatait, következtetéseit és ajánlásainkat.
KÉRDÉS – AJÁNLATKÉRÉS – MEGRENDELÉS
Mi történik, ha kérdést küld?
- A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk arra az e-mail címre, amit itt megadott.
- Ön a válasz ismeretében eldönti, kér-e testre szabott ajánlatot vagy küld-e megrendelést.
Mi történik, ha ajánlatkérést küld?
Mi történik, ha megrendelést küld?