Jó választás,
ha ajánlatával meg szeretné célozni az Önéhez hasonló, illetve konkurens weboldalak látogatóit és érdeklődőit.
Több száz weboldalon hirdetjük az Ön termékeit, szolgáltatásait, képes hirdetésekkel célozva a potenciális ügyfeleket – köztük a konkurens weboldalak látogatóit.
Google Display hirdetésekkel sok száz magyar weboldalról az Ön honlapjára tereljük azokat, akik az Önéhez hasonló termékek vagy szolgáltatások iránt érdeklődnek a konkurens weboldalakon.
Ha megbíz minket, Google Adwords Display hirdetési kampányt építünk, látványos grafikus és szöveges hirdetésekkel. A hirdetéseket sok száz weboldalon tesszük közzé, főként ott, ahol az Ön potenciális ügyfelei megfordulnak. Az érdeklődőket az Ön honlapjára tereljük.
Ez a hirdetési forma kiválóan alkalmas termékeinek, szolgáltatásának ismertté tételére és a vevőszerzés kiterjesztésére. Hasonló weboldalak, akár a konkurensek látogatóit is meg tudjuk vele célozni, és egy részüknél el tudjuk érni, hogy megtekintse az Ön ajálatait is.
Google Display kampány indítására több lehetőség is kínálkozik:
1) Ha Önnek nincs még saját Google Adwords fiókja, tehát pillanatnyilag nem hirdet a Google-ban, akkor nyitunk Önnek egy új hirdetői fiókot, és abban felépítjük az Ön Display kampányát, illetve vállaljuk annak folyamatos kezelését.
Ha az Ön weboldalának rengeteg látogatója van, a Display kampány egyedül, önmagában is beindítható és működőképes (követjük vele az Interneten az Ön potenciális vevőit, és visszacsábítjuk őket Önhöz).
Amennyiben szeretné jelentősen megnövelni a látogatók számát, akkor a Display mellé javaslunk egy kulcsszavas Google-keresőkampányt is, ami a Google első oldalán jelenik meg. A Google keresőkampányról bővebben itt talál információt…
2) Ha Önnek van Google Adwords fiókja, akkor szívesen átvesszük annak kezelését, és a meglévő fiókján belül építjük fel – és megbízás esetén – kezeljük az Ön Display hirdetéseit.
Költségek
A költségek két részből tevődnek össze: egyrészt minden látogató kattintásáért kér egy csekély összeget a Google (ehhez a Google fiókban előre feltöltött keretnek kell lenni). Másrészt nekünk meg kell tervezni és fel kell építeni, majd finomhangolni, utána pedig folyamatosan kezelni, optimalizálni a kampányt, hogy eredményes legyen, és ennek van egy szolid egyszeri, a második hónaptól pedig egy alacsonyra szabott havi munkadíja.
1) Google kattintási költség
Új Adwords fióknyitás esetén az induló összeg 15-20.000 Ft (közvetlenül a Google cégnek utalva). Később Ön dönti el, mikor mennyi pénzt tölt fel a hirdetői fiókba. A hirdetések megjelenése ingyenes, a Google csak akkor kér egy csekély kattintási díjat, amikor látogatót küld az Ön weboldalára. Nincs túlköltekezés, mert előre beállítjuk a napi költség felső határát.
Meglévő Adwords fiók esetén nincs szükség kezdő összegre, a Display azt a keretösszeget fogyasztja, amit Ön amúgy is feltölt a fiókjába, legfeljebb a Display miatt az eddigi ráfordítást érdemes egy picit megemelni.
2) Kampányépítési és kezelési átalánydíj
Hirdetési forma |
Kampányépítés és -indítás |
Hirdetéskezelés, teljesítményoptimalizálás, heti jelentések |
első hónap: Ft / kampány |
további hónapok: Ft / kampány / hó |
|
Képes-szöveges Display hirdetések, webes érdeklődés alapján célozva, beleértve a konkurens webhelyek látogatóit is | 16.000.- | 8.000.- |
PROMÓCIÓS AJÁNDÉK
Ha ránk bízza új hirdetői fiókjának létrehozását és a hirdetések kezelését, akkor 15.000 Ft összegű, lehirdethető promóciós ajándékkeretet igénylünk Önnek a Google-tól. Ezt a Google csak olyan új hirdetőnek adja, akinek a fiókját mi hoztuk létre, és a hirdető az első hirdetésmegjelenést követő 30 napban legalább 15.000 Ft-ot költ a hirdetéseire (ez mindössze napi 500 Ft).
Ha van már Google Adwords hirdetési fiókja, szívesen átvesszük annak kezelését és felfuttatását. Több látogatója lesz, alacsonyabb kattintási költséggel. Google hirdetéseinek kezelésének átvételéről itt talál bővebb információt.
KÉRDÉS – AJÁNLATKÉRÉS – MEGRENDELÉS
Mi történik, ha kérdést küld?
- A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk arra az e-mail címre, amit itt megadott.
- Ön a válasz ismeretében eldönti, kér-e testre szabott ajánlatot vagy küld-e megrendelést.
Mi történik, ha ajánlatkérést küld?
Mi történik, ha megrendelést küld?