A legkorszerűbb eszközökkel és módszerekkel megvizsgáljuk, milyen az Ön jelenlegi honlapja, webáruháza, és javaslatcsomagot készítünk az eredményesebbé tételéhez.
I. ÍRÁSOS ELEMZÉST KÉSZÍTÜNK AZ ÖN WEBOLDALÁRÓL
1. a látogatók szempontjából
- milyen könnyen találnak rá a honlapra / webáruházra a vevők?
- a weboldalra érve mik az első benyomásaik? (arculati összhatás, látványelemek)
- könnyen megtalálják-e a weboldalon, amit keresnek? (áttekinthetőség, navigációs elemek használhatósága, Usability)
- mennyi hasznos információt kínál a weboldal a vevők, megrendelők számára?
- mennyire vonzó a termékek, szolgáltatások, ajánlatok bemutatása a vevők szempontjából?
- milyen az árak, rendelési-, fizetési feltételek és garanciák kommunikációja?
- milyen előnyöket kínál a potenciális vevőknek, ügyfeleknek?
- hogyan tudnak az érdeklődők kapcsolatot teremteni, kérdezni, ajánlatot kérni, rendelni, fizetni stb.?
2. értékesítési szempontból
- milyen az oldal megnyitásától a vásárlásig vezető útvonal felépítése, kidolgozottsága?
- milyen a termék- és szolgáltatásismertetők minősége?
- vannak-e közzétéve árak, garanciák?
- vannak-e előnyös, csábító ajánlatok?
- milyen kapcsolatfelvételi lehetőségeket kínál és hogyan?
- van-e online rendelési lehetőség és milyen annak használhatósága?
- kínál-e kedvezményt azoknak, akik online (vagy a weboldalra hivatkozva offline) rendelnek, vásárolnak?
- van-e „csali” és címgyűjtés? (feliratkozás hírlevélre, letölthető tudásanyagra, használati útmutatóra, hasznos tanácsokra, termékmintára stb.)
- milyen egyéb jó vagy rossz megoldások fedezhetők fel a weboldalon?
3. keresőoptimalizálás (SEO) és online marketing
- a domain név jól megválasztott kulcsszó-e vagy sem?
- használ-e keresőbarát URL-eket a weboldal?
- mennyi a Google által indexelt oldalak száma?
- melyek a jellemző kulcsszavak a weboldalon?
- valóban ezekre a kulcsszavakra keresnek a vevők?
- optimális-e a legfőbb oldalakon a kulcsszósűrűség?
- a legfontosabb kulcsszavakra milyen helyezést ér el a weboldal a Google-ban?
- meta adatokkal segítik-e az oldalak a Google helyezéseket?
- belső linkek mennyisége
- kifelé mutató hivatkozások a weboldalon
- a weboldalra mutató külső hivatkozások
- milyen technikai és keresőoptimalizálási hibák vannak a weboldalon?
- használ-e a weboldal Google Analytics forgalommérést?
- használ-e Google Ads remarketing követőkódot?
- miként van jelen közösségi médiában? (Facebook, Instagram, Google+, Twitter, Youtube-csatorna stb.)
4. mobil eszközön internetezők szempontjából
- mobilbarát-e az Ön weboldala vagy sem? milyen hibák vannak, amiket javítani érdemes?
5. Komplex SEO analízis és technikai elemzés
- komplett SEO audit a honlap legfontosabb oldaltípusairól
- W3C validation (programozási hibák és figyelmeztetések) a honlap fontos oldaltípusairól
II. AJÁNLÁSOK, JAVASLATOK A HONLAP TÖKÉLETESÍTÉSÉHEZ
- a hiányosságok, gyengeségek javítására, a versenyképesség növelésére
- vevőszaporító online marketing megoldásokra
A feltárt tényeket, mérési eredményeket, következtetéseket és javaslatainkat írásos elemzés formájában küldjük meg (40-80 oldalas bemutatás, elemzés, plusz mellékletek).
Mellékletek: SEO audit tesztek, mérési eredmények
A problémákat fontossági sorrendbe állítjuk, és megoldási javaslatokat adunk arról, mit célszerű megváltoztatni ahhoz, hogy az Ön weboldala versenyképesebb legyen, jobb pozícióba kerüljön a Google találati listáin, ezáltal többen találjanak rá azok közül, akik épp az Ön termékét, szolgáltatását keresik az Interneten, továbbá aki meglátogatta a honlapot, azok közül minél többen vásároljanak, rendeljenek.
Javaslatok a látogatottság növelésének lehetőségeiről is (pl. Google kereső-, remarketing- és display- kampányok, Facebook hirdetések a vevőszerzés felfuttatása érdekében).
Az elemzést és a javaslatcsomagot PDF formában küldjük el az Ön email címére, mellékletekkel együtt, amelyeket Ön a weboldal tartalmának javításához, webmestere pedig a technikai és keresőoptimalizálási módosításokhoz használhat.
KÉRDÉS – AJÁNLATKÉRÉS – MEGRENDELÉS
Mi történik, ha kérdést küld?
- A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk arra az e-mail címre, amit itt megadott.
- Ön a válasz ismeretében eldönti, kér-e testre szabott ajánlatot vagy küld-e megrendelést.
Mi történik, ha ajánlatkérést küld?
Mi történik, ha megrendelést küld?