Mit kap, ha konkurenciaelemzést rendel?

Kiderítjük, miért előzi meg a konkurencia az Ön weboldalát, és javaslatcsomagot készítünk arról, miként győzheti le a versenytársakat.

 

I. ÍRÁSOS ELEMZÉST KAP A KÖVETKEZŐKRŐL

1. milyen a konkurencia és az Ön weboldala a vevők szempontjából

  • kinek a weboldalát találják meg a vevők könnyebben, az Önét vagy a konkurensekét?
  • melyik weboldalon milyenek az első benyomások? (arculati összhatás, látványelemek)
  • kinél találják meg a vevők könnyebben, amit keresnek? (áttekinthetőség, navigációs elemek használhatósága, Usability)
  • mennyi hasznos információt kínálnak a vevők számára a konkurensek és Ön weboldala? 
  • kinél mennyire vonzó a termékek, szolgáltatások, ajánlatok bemutatása?
  • vannak-e árak, milyen a rendelési és fizetési feltételek, garanciák kommunikálása?  
  • milyen  előnyöket kínálnak a leendő vevőknek, ügyfeleknek a konkurens weboldalak? és Öné?
  • hogyan tudnak az érdeklődők kérdezni, ajánlatot kérni, rendelni, fizetni stb. Önnél és a konkurenciánál?

2. értékesítési szempontból

  • kinél milyen az oldal megnyitásától a vásárlásig vezető útvonal kidolgozottsága?
  • kinél milyen a termék- és szolgáltatásismertetők minősége?
  • vannak-e közzétéve árak, garanciák? hogyan viszonyulnak ezek az Önéhez?
  • kinek vannak a legjobb, legcsábítóbb ajánlatai?
  • kínálnak-e a konkurensek kedvezményt azoknak, akik online rendelnek? és Ön?
  • milyen kapcsolatfelvételi lehetőségeket kínálnak a konkurensek és hogyan? és Ön?
  • milyen a konkurenseknél az online rendelési lehetőség és milyen annak  használhatósága? és Önnél?
  • van-e a konkurenseknél “csali” és címgyűjtés? és Önnél? (feliratkozás hírlevélre, letölthető tudásanyagra, használati útmutatóra, hasznos tanácsokra, termékmintára stb.)

3. keresőmarketing szempontjából

  • a domain név jól megválasztott kulcsszó-e a konkurenseknél? és Önnél?
  • keresőbarát URL-eket használnak-e a konkurensek oldalai? és az Öné?
  • mennyi a Google által indexelt oldalak száma a konkurenseknél és Önnél?
  • milyen a fontos kulcsszavak használatának tudatossága a konkurens weboldalakon? a vevők is azokra a kulcsszavakra keresnek?
  • hogy áll a kulcsszavak használata Önnél? aloldalakkal lefedik-e megfelelően azokat a kulcsszavakat, amelyekre a potenciális megrendelők keresnek a Google-ban?
  • milyen a konkurens oldalakon a kulcsszóoptimalizálás? és Önnél?
  • nagy forgalmú, fontos kulcsszavakra milyen helyezést érnek el a konkurensek a Google-ban? és Ön? ki miért ér el jobb Google-helyezést?
  • belső linkek mennyisége a konkurenseknél és Önnél
  • kifelé mutató linkek száma a konkurenseknél és Önnél
  • bejövő külső hivatkozások aránya a konkurenseknél és Önnél (linknépszerűség)
  • vannak-e technikai és keresőoptimalizálási hibák a konkurenseknél és az Ön weboldalán?

4. mobil eszközön internetezők szempontjából

  • mobilbarát-e a konkurensek és az Ön weboldala, vagy sem?

5. Best Practice kutatás

  • a konkurensek legjobb megoldásai, amiket Önnek is célszerű alkalmazni
  • a konkurensek rossz megoldásai, amit az Ön weboldalán ajánlott elkerülni

 

II. JAVASLATOKAT ADUNK HONLAPJÁNAK A TÖKÉLETESÍTÉSÉHEZ, VAGY ÚJ HONLAP KÉSZÍTÉSÉHEZ

  • javaslatok az elemzés során feltárt hiányosságok, gyengeségek kijavítására, a versenyképesség elérésére
  • javaslat a konkurenseknél látott jó megoldások adaptálására és a hibák elkerülésére az Ön weboldalán
  • elemzésünk és javaslataink új weboldal vagy új webshop fejlesztését is megalapozhatják

 


 

A feltárt tényeket, mérési eredményeket és következtetéseket írásos elemzés formájában küldjük meg.

Melléklet: keresőoptimalizálási és technikai elemzés a saját weboldaláról

A problémákat fontossági sorrendbe állítjuk, és megoldási javaslatokat adunk arról, mit célszerű változtatni ahhoz, hogy az Ön weboldala versenyképesebb legyen, jobb pozícióba kerüljön a Google találati listáin, ezáltal többen találjanak rá azok közül, akik épp az Ön termékét, szolgáltatását keresik az Interneten, továbbá aki meglátogatta a honlapot, azok közül minél többen vásároljanak, rendeljenek.

Javaslatot adunk a látogatottság és az értékesítési eredmények növelésének egyéb lehetőségeiről is (keresőmarketing, remarketing és vizuális Google hirdetések stb.).

Az elemzést és a javaslatcsomagot PDF formátumban küldjük el az Ön email címére, mellékletekkel együtt, amelyeket Ön a weboldal tartalmának javításához, webmestere pedig a technikai és keresőoptimalizálási módosításokhoz használhat.

Igény esetén prezentáció formájában ismertetjük a konkurenciaelemzés adatait, következtetéseit és ajánlásainkat.

 

Vissza a konkurenciaelemzés oldalra

 

KÉRDÉS – AJÁNLATKÉRÉS – MEGRENDELÉS

 

Többet is bejelölhet...

 

Vissza a nyitólapra

 

Mi történik, ha kérdést küld?

  • A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön a válasz ismeretében eldönti, kér-e testre szabott ajánlatot vagy küld-e megrendelést.

Mi történik, ha ajánlatkérést küld?

  • Megtekintjük az Ön weboldalát.
  • Ha kérdésünk lesz, egyeztetünk Önnel a részletekről.
  • Elkészítjük és megküldjük javaslatainkat és ajánlatunkat arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön az ajánlat alapján eldönti, megrendeli-e a szolgáltatásunkat.

Mi történik, ha megrendelést küld?

  • Egyeztetjük Önnel a részleteket, pontosítjuk a teendőket, határidőket.
  • Küldünk egy díjbekérőt arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • A díjbekérő alapján Ön átutalja a megállapodás szerinti díjat.
  • A befizetésről elektronikusan és postai úton (is) ÁFÁ-s számlát küldünk.
  • Elvégezzük a megrendelt szolgáltatást.
  • Gondoskodunk az Ön ajándékának biztosításáról.

 

Online Marketing Megoldások

Lovászi József ügyvezető
lovaszi (kukac) invitel.hu

Partnerünk Budapesten:
Duli Ferencné online marketing tanácsadó
duli.judit (kukac) gmail.com