Mit kap, ha honlapelemzést rendel?

A legkorszerűbb módszerekkel megvizsgáljuk, milyen az Ön jelenlegi honlapja, webáruháza, és javaslatcsomagot készítünk az eredményesebbé tételéhez. 

 

I. ÍRÁSOS ELEMZÉST KÉSZÍTÜNK AZ ÖN WEBOLDALÁRÓL

Elemzési szempontok

1. a látogatók szempontjából

  • milyen könnyen találnak rá a honlapra / webáruházra a vevők?
  • a weboldalra érve mik az első benyomásaik? (arculati összhatás, látványelemek)
  • könnyen megtalálják-e, amit keresnek? (áttekinthetőség, navigációs elemek használhatósága, Usability)
  • mennyi hasznos információt kínál a weboldal a vevők, megrendelők számára? 
  • mennyire vonzó a termékek, szolgáltatások, ajánlatok bemutatása a vevők szempontjából?
  • feltüntet-e árakat, milyen a rendelési-, fizetési feltételek és garanciák kommunikációja?  
  • milyen előnyöket kínál a leendő vevőknek, ügyfeleknek? 
  • hogyan tudnak az érdeklődők kapcsolatot teremteni, kérdezni, ajánlatot kérni, rendelni, fizetni stb?

2. értékesítési szempontból

  • milyen az oldal megnyitásától a vásárlásig vezető útvonal tervszerűsége, kidolgozottsága?
  • milyen a termék- és szolgáltatás-ismertetők minősége?
  • vannak-e közzétéve árak, garanciák? 
  • vannak-e csábító ajánlatok? 
  • milyen kapcsolatfelvételi lehetőségeket kínál és hogyan?
  • van-e online rendelési lehetőség és milyen a használhatósága?
  • kínál-e kedvezményt azoknak, akik online (vagy a weboldalra hivatkozva offline) rendelnek, vásárolnak? 
  • van-e “csali” és címgyűjtés? (feliratkozás hírlevélre, letölthető tudásanyagra, használati útmutatóra, hasznos tanácsokra, termékmintára stb.)
  • milyen egyéb jó vagy rossz megoldások fedezhetők fel a weboldalon? 

3. keresőoptimalizálás (SEO) és online marketing

  • a domain név jól megválasztott kulcsszó-e vagy sem?
  • keresőbarát URL-eket használ-e a weboldal? 
  • mennyi a Google által indexelt oldalak száma?
  • melyek a jellemző kulcsszavak a weboldalon?
  • a vevők valóban ezekre a kulcsszavakra keresnek?
  • optimális-e a legfőbb oldalakon a kulcsszósűrűség?
  • a legfontosabb kulcsszavakra milyen helyezést ér el a weboldal a Google-ban?
  • belső linkek mennyisége 
  • kifelé mutató hivatkozások a weboldalon
  • a weboldalra mutató külső hivatkozások 
  • milyen technikai és keresőoptimalizálási hibák vannak a weboldalon?
  • használ-e Google Analytics forgalommérést?
  • használ-e Google Ads remarketing követőkódot?
  • van-e közösségi média-jelenléte? (Facebook, Instagram, Google+, Twitter, Youtube-csatorna stb.)

4. a mobil eszközt használók szempontjából

  • mobilbarát-e az Ön weboldala vagy sem?

5. SEO és technikai elemzés 

  • komplett SEO audit a honlap legfontosabb oldaltípusaitól
  • W3C validation (programozási hibák, figyelmeztetések) a honlap főbb oldaltípusairól

 

II. JAVASLATOK A HONLAP TÖKÉLETESÍTÉSÉHEZ

  • a hiányosságok, gyengeségek javítására, a versenyképesség növelésére
  • vevőszaporító online marketing megoldásokra

 


 

A feltárt tényeket, mérési eredményeket, következtetéseket és javaslatainkat írásos elemzés formájában küldjük meg.

Mellékletek: SEO technikai tesztek a honlap legfontosabb oldalairól

A problémákat fontossági sorrendbe állítjuk, és megoldási javaslatokat adunk arról, mit célszerű változtatni ahhoz, hogy az Ön weboldala versenyképesebb legyen, jobb pozícióba kerüljön a Google találati listáin, ezáltal többen találjanak rá azok közül, akik épp az Ön termékét, szolgáltatását keresik az Interneten, továbbá aki meglátogatta a honlapot, azok közül minél többen vásároljanak, rendeljenek.

Javaslatok a látogatottság megtöbbszörözésének lehetőségeiről is (Google kereső-, remarketing- és display-, valamint Facebook hirdetések a vevőszerzés felfuttatása érdekében).

Az elemzést és a javaslatcsomagot PDF formában küldjük el az Ön email címére, mellékletekkel együtt, amelyeket Ön a weboldal tartalmának javításához, webmestere pedig a technikai és keresőoptimalizálási módosításokhoz használhat.

Az írásos elemzést és javaslatcsomagot az elemzési díj befizetését követő 10 munkanapon belül juttatjuk el Önhöz.

 

 

KÉRDÉS – AJÁNLATKÉRÉS – MEGRENDELÉS

Többet is bejelölhet...

 

Mi történik, ha kérdést küld?

  • A lehető legrövidebb időn belül válaszolunk arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön a válasz ismeretében eldönti, kér-e testre szabott ajánlatot vagy küld-e megrendelést.

Mi történik, ha ajánlatkérést küld?

  • Megtekintjük az Ön weboldalát.
  • Ha kérdésünk lesz, egyeztetünk Önnel a részletekről.
  • Elkészítjük és megküldjük javaslatainkat és ajánlatunkat arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • Ön az ajánlat alapján eldönti, megrendeli-e a szolgáltatásunkat.

Mi történik, ha megrendelést küld?

  • Egyeztetjük Önnel a részleteket, pontosítjuk a teendőket, határidőket.
  • Küldünk egy díjbekérőt arra az e-mail címre, amit itt megadott.
  • A díjbekérő alapján Ön átutalja a megállapodás szerinti díjat.
  • A befizetésről elektronikusan és postai úton (is) ÁFÁ-s számlát küldünk.
  • Elvégezzük a megrendelt szolgáltatást.
  • Gondoskodunk az Ön ajándékának biztosításáról.

 

Online Marketing Megoldások

Lovászi József ügyvezető
lovaszi (kukac) invitel.hu

Partnerünk Budapesten:
Duli Ferencné online marketing tanácsadó
duli.judit (kukac) gmail.com